FJ

FJ

Tuesday, August 28, 2012

PENAMAT sebuah Hikayat =")

Aku cuba...YA! aku tahu aku bukan sesempurna "dia" pada diri mu..
Marah?? Aku tidak nafikan..
tapi sebenarnya..
Jauhku hanya untuk seketika...
Untuk aku perbaiki diri ini..
Tidak mahu aku lukakan permata bernama hati & cinta mu lagi..
tetapi pada tempoh itu..
aku lalai...  Tidak peka akan diri mu yang rapuh..
dan memerlukan kasih,sayang dan cinta..

Sekarang..
bukan aku yang memegang kunci hati itu..
hak miliknya juga telah berpindah tangan..

Apa yang lebih menguris hati ku ini..
tontonan di sesawang...
seakan sengaja menjatuhkan ku..
tapi tidak aku terfikir untuk sentap semua itu untuk diri ku..

ya..aku faham..

kita masing-masing punya cinta yang "kononnya" eksklusif..
tapi kali ini...untuk semua..aku undurkan diri..

Terima kasih aku ucapkan untuk segala...
Maafkan aku jika ada tersalah dan berdosa dengan mu...
Moga bahagialah dikau hingga ke akhirnya.. :')




Berpaling dari dunia seketika..

No comments:

Post a Comment