FJ

FJ

Sunday, January 13, 2013

Ooohh! si Polan!

Apa masalah kau..?
Wahai sahabat...aku bukan tidak boleh bertemankan kau..
tapi sayang, lagak mu itu...
ALAHAI!! hebat bagaikan 'hero' cerita tamil...

Aku adalah insan yang boleh menerima nasihat,pandangan dan juga teguran..
tapi dari kau..entah kenapa aku rasa sangat "LAYAK" bagi diriku...

Bagi aku kau hanya polan yang mengharap perhatian dan penghargaan dari insan lain..
malah aku lihat kau ini tiada indentiti sendiri..
'menirucopypaste' apa yang kau lihat..
kemudian hari bermegah kepada dunia bahawa kau lah raja...

Hahaha...hai lah polan..
kau marah aku panggil kau polan?
tapi itulah istilah paling tepat untuk diri kau...

Tak mengapalah..
maafkan aku wahai kawan...
berubahlah kau..
aku kesian melihat kau yang termakan keji yang bertopengkan puji oleh insan lain...
sedarlah..
kerana, perubahan itu perlu dalam hidup manusia...

No comments:

Post a Comment