FJ

FJ

Monday, April 8, 2013

Langkah baru..

Ramai yang berkata..
"Senangnya kau "Move oN!"

jawabku.. oOHH! semestinya tidak..
tapi jika aku hanya mengalah..
tidak mahu akan perubahan..
aku percaya yang aku tak mampu..

Aku akan teruskan, seperti selalu..
ketika kau bertepuk aku jatuh..
Tahniah! kau sudah berjaya menghempas muka aku ke tanah..

Tetapi kau semua perlu ingat?!
Aku seseorang yang punya impian & cita-cita..!
Yang akan lakukan apa sahaja dengan izinNYA..
Untuk mencapai cita-cita & impian ku..

Dan satu hari aku akan bangkit lebih tinggi dari kamu!
Berbekal semangat & doa keluarga tercinta..
kawan dan teman yg di kasihi..
Doa pada ALLAH yg Maha Esa..
Aku percaya aku lebih berjaya..
Dan ketika itu aku hanya ingin berkata pada kau..

"Lihat pada aku yang dulu kau cerca, permainkan dan hina..kini berjaya dan bahagia"

No comments:

Post a Comment